Video uputstva za naše korisnike

ZAŠTO MI NE RADI INTERNET?

Najčešće se svaki kvar može rešiti daljinskim putem, tj. putem telefona. U daljem tekstu ćete moći da pročitate neke stvari koje bi mogle da vam pomognu u samostalnom rešavanju problema nestanka interneta.

DA LI STE PROVERILI DA LI SU SVI KABLOVI UKLJUČENI?

Česta pojava koja izaziva prestanak rada interneta je to, da se neki kablovi izvuku, dovoljno je da se kabl samo malo izvuče i može doći do kvara usled lošeg kontakta.
Ukoliko ne svetle lampice na ruteru, to mogu biti tri stvari, da ruter ne dobija struju (da je isključen strujni adapter), da je ruter pregoreo, ili da je strujni adapter pregoreo.

Ukoliko ruter radi i svetle lampice na njemu, sledeće što treba da se proveri jeste kabl koji ide izlazi iz rutera, i račva se na dva dela (kao na slici), na njemu piše Data i Power, proveriti da li su u njih uključeni kablovi, jedan je od strujnog adaptera, a drugi je LAN kabl, koji je povezan sa antenom

PROVERITE VAŠU WIRELESS MREŽU

Sledeće što treba proveriti, je naziv vaše Wireless mreže, jer ukoliko je wireless otključan (dešava se da bude i zaključan, pod nazivom u zavisnosti od tipa rutera, Tenda / TP-Link / Huawei, znači da je ruter vraćen na fabrička podešavanja i da se mora podesiti ponovo, što možete učiniti donošenjem rutera u našu poslovnicu u ulici Stevana Nemanje 39.

Ukoliko vaš internet ne radi posle svega ovoga, pozvati tehničku podršku na broj 020/323-732 ili 069/323-732-2, nakon toga pritisnite taster 2, kako biste dobili tehničku podršku.

ZAŠTO MI NE RADI TELEVIZIJA?

Ako na TV-u piše “Nema signala”, pre nego što se išta uradi:

ZA KORISNIKE DTV

Pritisnite taster “OK” ukoliko se ne pojavi lista kanala, proverite da li vam je risiver uključen, a ako je već uključen onda je sors (source/input) promenjen, što možete napraviti preko daljinskog upravljača od vašeg televizora, pronađete tastere Source ili Input, i birate neki od ponuđenih HDMI portova (1, 2, 3,…) sve dok se ne pojavi slika, ili lista kanala pritiskom na taster “OK” (taster OK pritiskati na daljinskom od risivera!) kao što je gore navedeno.

ZA KORISNIKE IPTV

Pritisnite taster “Home” ili taster sa ikonicom kućice, kao na slici, ukoliko se na slici ne pojavljuje novi Menu, sa ikonicama na kojima piše IPTV i Youtube, onda je isti slučaj kao u primeru kod DTV, tj sors je promenjen.

UKOLIKO NIŠTA NIJE POMOGLO, ŠTA ONDA?